piątek, 22 września 2017

Zamaszyście Wystylizowana: DENIM QUEEN

Dni wolne od pracy mają jedną wspólną, paskudną wadę. Kiedyś się kończą. Tak też się dzieje w przypadku mojego. Ale! Zanim to nastąpi, postanowiłam zdmuchnąć kurz z klawiatury i pozbierać wszystkie koty i farfocle, jakie zakwitły na tej stronie.


Czy jestem ambitna? Owszem.
Czy lubię dla Was publikować? Jak najbardziej.
Czy jestem śmierdzącym leniem? No nie do końca. Bardzo lubię perfumy, dlatego jak się lenić, to tylko w otoczeniu wspaniałych zapachów.

Zwał, jak zwał. Pachniał, nie pachniał - 

troszkę zrąbałam, pozwalając Wam zapomnieć o tym fajnym miejscu, jakim jest  blog Zamaszysta.pl.


Dlatego dzisiaj przypominam Wam o nim z przytupem! Na cześć pięknemu Słońcu za oknem i na cześć minionego, dość krótkiego, lata, wrzucam Wam modową garść stylizacji i inspiracji jeansowych, tak zwanych: JEANSEM OWIANYCH.

Jeansowe: katanki, kurtki, spodnie highwaist, szorty, plecaki - tego lata z pewnością podbiły polskie ulice. Nie mogłam być dłużna reszcie świata, więc i ja dość szybko uległam miłości do denimu. Chyba nie ma co się dziwić, co? Specjalnie dla Was wyselekcjonowałam wszystkie moje jeansowe stylizacje minionego lata. Przedstawiam Wam najnowszy post ze stylizacjami:

Zamaszyście Wystylizowana: DENIM QUEEN




























Prawilnie przypominam, że większość zdjęć moich stylizacji znajdziecie u mnie na Instagramie: Zamaszyście Podpisana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz