wtorek, 21 marca 2017

"I got five on it!" - PRZYPOMINAJKA - Moje 5 sposobów na życie!

"I got five on it!" - PRZYPOMINAJKA - Moje 5 sposobów na życie!


Kochani!

Niby jestem leniuszkiem, ale jak się okazało, przez czas prowadzenia bloga nazbierało się jednak trochę wartościowych treści. Niektóre z nich mogły umknąć moim "młodszym" czytelników. W związku z tym odgrzewamy dzisiaj kotlety i przypominamy sobie moje stare teksty. Aż chciałoby się zanucić razem z zespołem Jurrasic Park - "I got five on it!".

Smacznego! 




WIELKA PIĄTKA DLA ZAJAWKOWICZÓW! 

http://www.zamaszysta.pl/2016/07/5argumentowZa-Hobby.html

czyli 5 argumentów przemawiających ZA hobby. Czyli tekst niosący pokłon wszystkim: tancerzom, warcabistom, deskorolkowcom, kolekcjonerom opakowań po serze gouda i innym! Pamiętacie?


5(+3) RZECZY, KTÓRYCH ABSOLUTNIE NIE MOŻESZ ZAPOMNIEĆ, IDĄC NA SIŁKĘ!


opowiedziałam Wam troszkę moją wizję przemyślanego pakowania się na siłownię. Tym samym stworzyłam niezbędną listę dla siebie i wszystkich - zarówno tych, co zaczynają przygodę z ruszaniem tyłka z kanapy, jak i dla starych wyjadaczy. Przydało się?


5 SPOSOBÓW NA TO, BY ZMOTYWOWAĆ SIĘ DO ZMIAN


jeden ze świeższych tekstów z tego rankingu, ale sądząc po wyświetleniach - przypadł Wam bardzo do gustu! Zatem przypominam o tym, jak poprzez 5 prostych zabiegów możemy zmienić całe swoje życie i zmotywować się do diety, ćwiczeń, pozytywnego myślenia. Skorzystacie?



Mam nadzieję, że nie gniewacie się, że zamiast czymś nowym, staram się ugasić Wasze czytelnicze pragnienie starymi tekstami - ale musicie zrozumieć. Bardzo je lubię, a do tego zdradzę Wam, że pracuję nad dwoma, całkowicie nowymi wpisami, z pogranicza "Wielkiej Piątki", więc sama potrzebowałam inspiracji!


Dobrego dnia kochani! Piszcie proszę w komentarzach, który z tych trzech tekstów jest Waszym ulubionym, bo nie tylko statystyki są dla mnie ważne, ale i realne głosy, realnych ludzi :). Buziaki!



2 komentarze:

  1. czytam każdy tekst który jest publikowany przez Zamaszystą.. Każdy jest inny i niesie wyjątkowy przekaz przez co jest ciekawy i mi się podoba. Ale najbardziej.. tak najbardziej przypadł mi do gustu tekst: 5 SPOSOBÓW NA TO, BY ZMOTYWOWAĆ SIĘ DO ZMIAN.. Gdyż jestem osobą, która naprawdę potrzebuje mocnego kopniaka w dupsko aby się wziąć do działania.. a zamaszysta mi tego dostarcza! Pozdrawiam Olga Pe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, czytać takie pochlebne komentarze! A co do tekstu o zmianach - bardzo się cieszę, że wpłynął on na Ciebie pozytywnie! Buźka :*

      Usuń